مشاور رسمی وام و مورگج در کانادا

درباره ما

زهرا فیضی


Zara Feizi, PhD
Mortgage Agent, Mortgage Architects
Brokerage License #12728
Mortgage Agent #M21004740

من زهرا فیضی، کارشناس رسمی وام و مورتگیج در تورنتو و تمامی مناطق انتاریو می باشم. در کانادا پروسه اخذ وام زمان بر و استرس زا بوده و فراهم کردن مدارک مورد نیاز بانک ها و یا موسسات مالی از پیچیدگی خاص خود برخوردار است زیرا هر بانک و موسسه مالی دارای ضوابط، قوانین و شرایط خاصی می باشد.
من با دانستن تمامی این شرایط، قوانین و ظوابط همراه با تیمی مجرب با بیش از شانزده سال سابقه در زمینه دریافت وام از طریق بانک ها، موسسات مالی، و بخش خصوصی به شما کمک می کنم تا با توجه به شرایط منحصر به فرد خود، مناسب ترین وام را انتخاب و اخذ کنید.
اگر به دنبال دریافت وام مسکن، تجاری، ساخت و ساز، فیلیپ، ریفایننس و تمدید وام هستید، و یا حتی اگر به عنوان تازه واردین به کانادا محسوب می شوید، ما کمکتان می کنیم تا با بهترین شرایط از طریق بانک ها و بخش خصوصی وام مورد نظرتان را دریافت کنید.
ما با درک درست از نیاز مالی شما، بهترین شرایط برای دریافت وام مورد نظرتان را در کوتاه ترین زمان فراهم می کنیم. ما به شما کمک می کنیم تا نه تنها روند اخذ وام به ساده ترین و بهترین شکل ممکن به انجام برسد، بلکه در وقت و کاهش سود بازپرداختی نیز صرفه جویی کنید.


خدمات ما

زهرا فیضی

اخذ وام مسکن

زهرا فیضی

اخذ وام تجاری

زهرا فیضی

اخذ وام سرمایه گذاری

زهرا فیضی

تمدید انواع وام


اطلاعات تماس
مشاور رسمی وام و مورگج در کانادا