مشاور رسمی املاک در تورنتو

آرمین عراقی کزاز
مکان
امتیاز دهید
0.000
آگهی

درباره ما

آرمین عراقی کزاز

آرمین کزاز فارغ التحصیل رشته دکترای بیوتکنولوژی از کانادا می باشد. کار به عنوان یک دانشمند پژوهشی باعث شد آرمین سخت کوشی، مدیریت، حرفه ای بودن، و فداکاری را به بهترین نحو فرا گیرد که این تجربه سبب شد تا در کار املاک و مستغلات ارتباطی صمیمانه با مشتریانش ایجاد کرده و فرآیند خرید و فروش را برای آنان آسان و بدون استرس انجام دهد. او با داشتن بیش از پنج سال تجربه در امور مسکن و ساخت و ساز مشتاقانه با افراد، سرمایه گذاران و سازندگان در تورنتو و تورنتوی بزرگ (GTA) هم اکنون به عنوان مشاور رسمی املاک کار می کند. آرمین به‌عنوان مشاور املاک مورد اعتماد مشتریانش، می‌داند که خرید و یا فروش خانه امری بسیار پیچیده و شخصی است. سخت کوشی، توجه به جزئیات و مسئولیتی پذیری او در قبال مشتریانش، او را تبدیل به یک متخصص قابل اعتماد در کار خود کرده است. آرمین با شناخت متغیرهای دخیل در املاک، همراه با تعهدی بی همتا، باعث شده تا مشتریانش از داشتن او به عنوان مشاور مورد اعتماد در کنار خود احساس اطمینان و حمایت کنند.

موفقیت پی در پی آرمین در سال های متوالی بر اساس معرفی و ارجاع مثبت مشتریان و شرکای او بوده است. او احترام و اعتماد مشتریان خود را با تلاش خستگی ناپذیر و با ارائه بهترین مشاوره و راهنمایی ها به خود جلب می کند. او همچنین با استفاده از آخرین فناوری روز در زمینه املاک و با پشتیبانی یک تیم تمام وقت بهترین و آسوده ترین تجربه ممکن را برای مشتریانش فراهم می کند.

چه در زمینه فروش و چه در زمینه خرید، آرمین به عنوان یک مشاور، مذاکره کننده و شریک، قاطعانه عمل می کند تا مطمئن شود که بهترین منافع مشتریانش حفظ می شود و نیازهای آنها به بهترین حالت برآورده می شود. مشتریان او نیز در هر زمانی از روز می توانند روی او حساب کرده و سؤال یا نگرانی های خود را با او مطرح و رفع کنند. آرمین در اوقات فراغتش عاشق ورزش کردن، سفر به دور دنیا و گذراندن وقت با خانواده و دوستانش است!


خدمات ما

آرمین عراقی کزاز

مشاوره خرید ملک

آرمین عراقی کزاز

سرمایه گذاری در کانادا

آرمین عراقی کزاز

مشاوره تازه واردان

آرمین عراقی کزاز

مشاوره پیش خرید ملک


تماس با ما
ارسال پیام

    گالری تصاویر